söndag 27 februari 2011

En grå regntung novemberdag....

                         

....vill jag kunna titta ut i min trädgård och se nåt vackert även om inte något blommar!

   
Det är utgångspunkten för mig då jag designar Rosverkstans växtstöd och det är något jag ständigt påminns om denna vinter...  
   
 Vi har haft snö sedan början av November vilket i antal månader betyder fyra. Nu vill jag ha vår!!! Eller i alla fall en stunds solsken. Det är väl inte så mycket begärt?      
 
Nu har jag bestämt mig för att ge en Award till Malin och
Betong ute och inne!  Hon gör så fina saker i betong att jag bara häpnar!
Kram Malin
Ps. Ser fram emot att se fler av dina alster på bloggen !Ds.

              
Ha ett bra avslut på den här helgen!/ Anna
 Så här går det till: Awarden delas ut till bloggar som har mindre än 100 följare och som man tycker borde upptäckas av fler.

Får man awarden, har man möjligheten att dela ut den till sina egna 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.

Man meddelar bloggaren genom att skriva en kommentar i dennas blogg. Man berättar att bloggen är en av ens favoriter, och att den har blivit utnämnd till en Liebster Blog Award.

Den som mottager utmärkelsen/awarden skickar länken till personen som delade ut den och till fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 följare           
      

6 kommentarer:

  1. Jajamensan! Det finns vita aklej-fröer kvar!
    Jag byter gärna till mig grekvädd. Den har jag velat ha länge man inte tagit tag i. :)
    Maila mig din adress på ak@landetkrokus.se
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Dina fina växtstöd är verkligen något att njuta av under vinterdagarna i trädgården när inte så mycket annat gör sig gällande.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    Så vackra dina växtstöd är - året runt! Mitt vackra hjärtestöd (som jag vann) står här i min vintervita trädgård och pryder sin plats och jag förundras över hur jättevackert det är och hur det harmonierar med allt det andra som sticker upp ur snön!
    Du gör verkligen underbara saker!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Tusen Tack vännen min, så himla glad blev jag och vilka fina ord du lagt ut för mej... tack tack vännen...
    Ha en kanonmåndag...
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Ja växtstödet är verkligen jättevackert med all snön! Underbart:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. Oj , ännu ett fint växtstöd jag vill bara ha.
    Det pryder verkligen sin plats i trädgården även under vintern och vilket blickfång. wow.

    Ha en riktigt fin början på mars månad.

    Grattis till awarden ochså.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera