onsdag 19 januari 2011

Visst sprider blommorna lugn omkring sig? Det är lite mycket just nu.....

 Men visst är det så att saker och ting brukar kännas lättare när man väl har fått lite rutiner om jag inte minns fel? Har precis fått en tjänst i skolan och allt är nytt.  Sedan är det allt som ska göras i företaget. ...och så vill  jag ju vara hemma och ha lite lugn tid med mina barn också.  Kanske kommer energin åter med vårsolen och faktiskt kände jag att solstrålarna värmde lite idag...   
Kram
Anna

1 kommentar:

  1. visst är det så...det tar ett tag som du säger innan man är ikapp sig och kommer in i någon rutin...
    och ja visst kommer det kännas lättare när våren är här, ljust, mycket mer energi...
    vad skoj det ska bli att se bordet :)
    jag fick ett gammmalt skåp från mina föräldrar igår som jag genast sa det kan jag måla...kul
    Ha en bra dag kram Malin

    SvaraRadera