lördag 1 januari 2011

Vad tiden går alldeles lagom fort...

... brukar jag försöka intyga mig själv, med varierat resultat. Det är i alla fall roligare att tänka så än att känna sig stressad över att sommaren är för kort och att barnen växer för snabbt mm mm.

2011 är året idag! Nu värmer vårens första solstrålar snart oss igen och vi tinar alla upp. ( Även min  fyrfota vän trivs då och passar på att ta min plats när jag ska gå in efter kameran.) Nyårskramar Anna




Vattenpöl med snö som solen smält våren 2010.

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År! Låter så bra när man får läsa om ljusare tider. Väldigt snygga grejer som ni gör/har.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  2. hej och god fortsättning!
    mmm får nästa tårar i ögonen av kärlek när jag ser hunden din, vi hade en svart labb som hette xet, guuu vad jag saknar honom!
    visst känns allt med ens lite ljussare bara genom att passera årsstrecket, skönt tycker jag med ett nytt år!
    må väl goa anna, må väl, varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Jag läste fel först och trodde du hade tagit vattenpölsbilden idag!! :) fick ordentliga vårkänslor här för en sekund. Oj så jag längtar efter smältande snö nu... :)
    God fortsättning på nya året, vännen!
    Kram,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Vilken fin fyrfota vän du har, jag har en likadan fast gul, älskar att vara ute i ur och skur.

    Anna

    SvaraRadera