torsdag 6 januari 2011

Tänk när tiden kommer....



              
 .. då jag får plantera ut mina första penséer! Det är nog den allra bästa tiden i trädgården ändå.  I alla fall just idag känns det så. Snön faller och snödrivorna är skyhöga utanför fönstret. Känns som att den aldrig någonsin kommer att smälta. Kanske kommer snön att vara kvar till midsommar eller kanske det aldrig blir nån vår? Jag var orolig förra året också då det var så mycket snö, men visst försvann den och tiden kom då jag tog med mig kaffekoppen ut i vårsolen för att titta på mina vårblommor.
Kram Anna

                   

3 kommentarer:

  1. Så härligt somrigt det ser ut! Lääängtar! :)
    Självklart får du låna bilderna! Hur mycket du vill. :)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Mmmmm - längtar också! Kändes faktiskt lite vårigt i New York - även om jag inte såg några blommor (utom snitt i drivor utanför fruktaffärer)....

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna...
    ja visst längtar men...här har det faktiskt varit lite tö i förmiddags, men kallare nu igen, de lova tydligen mer snö senare i veckan...
    ja som du säger tar detta aldrig slut????
    Ja våren slår nog sommaren vad det gäller trädgården...så underbart!
    Kram och ha en mysig fredagskväll
    Malin

    SvaraRadera