måndag 13 december 2010

I fönstret hos mig...


blommar nu min Amaryllis. Satte en vit Amaryllis i en stor vas som jag köpte på IKEA för några år sedan.  I vasen lade jag grankvistar och juläpplen. Väldigt enkelt att göra och fint nu när amaryllisen blommar.






OJ, oj oj vad trött jag är nu när jag jobbar heltid i skolan och tar hand om företaget på fritiden. Ser fram emot jullovet och våren...
Nu ska jag ner i verkstan och fylla på mitt lager av blomstöd.
Tack för hjälpen med min julros! Jag tror att jag nu ska kunna ta hand om den i fortsättningen.
Kramar Anna

3 kommentarer:

  1. Vackert! Och vilken bra idé med den höga vasen. :)
    Kram,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jättevackert! Ibland blir det mycket jobb - tur att det lugnar ner sig sedan...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så vackert med vit amaryllis! Har ingen i år och saknar den faktiskt.
    Javisst har jag haft tur att vinna i höst... fattar fortfarande inte att just JAG vann rosstödet!

    Ha det bra.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera