lördag 4 december 2010

I dag ska ni få se lite "real life" ...

.. men jag börjar med många vackra hyacinter för annars blir det här inlägget allt för fult...
Skaffade mig en lila hyacint när det inte fanns några vita på affären. Så här i efterhand är jag glad för det för färgen var verkligen fin. Fick tag på en vit också som var väldigt fin i formen. Av någon anledning hyser jag en stor kärlek till alla lila blommor i trädgården. Jag kan inte få nog av lavendel till exempel. Skulle kunna ha hur många som helst tror jag.






 
Ja, så här ser det alltså ut i min hall idag! Som jag skrivit tidigare så tycker jag inte om att städa och så här ser det ofta ut hos oss. Jag gör mina städryck och försöker att ha det lite fint på några ställen i taget. Nu lämnar jag hallmisären och går och doftar på mina underbara hyacinter. / Ha en bra lördag ni alla!  
Anna

2 kommentarer:

  1. Underbara hyasinter! Jag kan inte få nog av dem i december... Har hur många som helst.. ;)
    Känner igne det där med hallen. Är inte heller så där jättebra på att städa. Eller snarare - det är något av det tråkigaste jag vet... ;)
    Ha en fin kväll!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Va fint med en lila hyacint - inte sett det förut! Ska leta nästa gång jag är i en affär där det kan tänkas finnas. Er hall ser ut precis som vår - fast om ni städar er så blir den jättefin. Vår ser lika überjäklig ut i alla fall...

    Kram!

    SvaraRadera