onsdag 22 december 2010

God jul önskar jag er!

Har tillverkat en del saker i luffarslöjd som jag tycker om att ha framme vid jul. Den enkla ljusstaken gjorde min äkta hälft när vi var i fäbodstugan en sommar.




Hoppas ni alla får en lugn och skön jul. För första gången i världshistorien känner jag ingen stress när julen närmar sig ... Det är så skönt och jag ska verkligen ta lärdom av det till nästa år. Alltihop handlar egentligen bara om att jag ändrat inställning och sänkt mina krav. Krav på hur jul ska kännas och vad som ska göras innan....

Vi på stan och köpte slime jag och dottern idag. (Ni vet slemmig massa på burk som många barn gillar och som jag hade innanför kappan så att den inte skulle frysa samman.)
När vi gick där i kylan hand i hand så kändes det så härligt i hela kroppen! Det var julstämning för mig.
Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Låter toppen! God jul till er också!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Myyysigt, det låter! :) Bra att du inte är så julstressad. Jag känner lite lika - är inte heller lika igång i år. Men jag tror att det beror mest på att vi inte firar julen hemma i år. Blir mer mys i soffan när man inte är på hemmaplan... :)
    Massa julkramar till dig, fina Anna!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna...
    Vilka fina saker ni gjort...mysligt med ljus i alla former nu till jul...
    Ha nu en riktigt god Jul och mys och njut...
    JULkramar Malin

    SvaraRadera