måndag 6 december 2010

En bild som jag inte visste fanns!

Blev glad när jag hittade den här bilden på blomstöd Hjärta från i somras. Visste inte att den fanns bland alla foton... Blomstödet stöttar en lite gänglig men fin Queen Elisabeth som min man planterade förra sommaren. Hur gör ni för att hålla reda på era bilder på datorn? Tips mottages gärna!


Jobbar extra i skolan just nu då det är lite lågsäsong i trädgårdsbranschen. Idag var det min första dag. Har 23 elever i år 6.  Ska vara där till jul och det är så mycket nytt så jag är helt utpumpad...
Att det blir en lugn kväll hoppas jag på !
Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Jättefin bild! :) Längtar tills jag får se min fina stöd tillsammans med lite grönt. :)
    Kram,kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det gick bra! Jag är helt värdelös på att sortera mina bilder också, men ambitionen är att spara dem i månadsmappar - då är det lätt att hitta rätt årstid i alla fall när man letar...

    Kram!

    SvaraRadera