tisdag 23 november 2010

Kolla in blomstöden!!!

Det är så roligt och jag blev så glad när jag hittade dessa underbara bilder på Rosverkstans blomstöd!  

www.landetkrokus.blogspot.com bjuder på fantastiska vinterbilder med solen, snön och de rostiga blomstöden!

                     

                       
                       


















Kreativiteten flödar och vilket fint resultat! www.sommararetrunt.blogspot.com. Vilken härlig idé att pryda sitt blomstöd med granris nu till jul!


                  

ETT TIPS! Besök dessa bloggar som har så mycket fint att bjuda på! / Anna


PS. Om någon vill beställa blomstöd Hjärta eller Rosett att ge bort i julklapp, så gör det innan 6 december. Då hinner ni få blomstödet i god tid före jul! Jag har varit i verkstan och tillverkat så nu finns de i lager.  DS

2 kommentarer:

  1. Jamen det här var ju ett trevligt inlägg! I natt blir det dubbelt upp för mig för nu kommer snön också! Granris och snö - kan det bli mer jul?! Tjoho hoppas jag - får se när jag ska ut med ungarna i bilen i morgon bitti....

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!
    Hihi... Kul! :) Och jag gillar verkligen Scillas fina dekoration med granris. Kanske får bli något sådant lite närmare jul.
    Kramkram

    SvaraRadera