tisdag 30 november 2010

Besökte vrån i källaren i går kväll ...

.. där jag har min verkstad. Snart, snart ska där röjas så jag får lite bättre plats! Det är så mycket annat hela tiden bara... Började spåna lite på några nya idéer inför nästa höst och vinter och så håller jag på att tillverka ett lager av mina blomstöd inför våren. Det är allt bra skönt där nere i källaren ändå trots utrymmesbrist. En stund för mig själv tillsammans med mina blomstöd, det är helande för en trött småbarnsmamma. Det viner om knutarna och vintern är här, jag drömmer mig tillbaka till våren en stund med några bilder.  
  Ha en skön kväll! / Anna







2 kommentarer:

  1. Härligt vårigt/somrigt det ser ut! Längtar efter tulpansäsongen! :)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm - ska bli så härligt! (Fast julmys med snö utanför är också svårslaget.....)

    Kram!

    SvaraRadera