måndag 11 oktober 2010

Tävla och vinn ett designat blomstöd värde 375 kr !

  
Rostiga blomstöd  passar fint mot höstens alla färger!
 
Jag tänkte lotta ut ett av mina blomstöd  ! Var med och tävla  och du  har chansen att vinna ett 160 cm högt blomstöd i rostig plåt och armeringsjärn med namnet Rosett!

Gör så här om du vill vara med! :
Länka med bilden nedan  från din trädgårds eller -inredningsblogg  till Rosverkstans hemsida www.rosverkstan.se. Skriv vid bilden: Vinn ett blomstöd från Rosverkstan! Skicka ett mail till mig anna@rosverkstan.se eller svara på det här inlägget, där du berättar att du deltar. Utlottningen sker  31 okt . Bland alla som deltar i tävlingen lottar jag en vinnare som meddelas 1 nov.

Lycka till! 
Vänliga hälsningar Anna
 
 

 
Blomstöd Rosett i Rosverkstans trädgård 2010

1 kommentar:

  1. Hej Anna igen, själklart är jag med i tävlingen =)

    Kram Malin

    SvaraRadera