måndag 18 oktober 2010

En tillbakablick från Nordiska trädgårdar!

Det absolut roligaste under mitt första år i Rosverkstan var denna fantastiska mässa. Mycket att tänka på  och fixa var det förstås innan för nån som knappt besökt en mässa förut.... men jag fick tillbaka tusenfalt! Roligt var det också  att planera montern som jag byggde upp provisoriskt ute på vår veranda helgen innan. Rosorna som vi skaffade till planteringen stod sig fint i vår trädgård under hela sommaren. Så mycket att se, så många trevliga möten med trädgårdsmänniskor och tack alla ni som hjälpte till i montern!  / Anna



4 kommentarer:

  1. Skulle varit där.... Men nästa år är jag faktiskt ditbjuden i 30-årspresent. Du är väl med då också!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna.
    Gud vad fina saker du gör...
    Och vilken underbar monter du hade, hade varit skoj att varit där....
    Måste vara kul att gör det man brinner för på heltid...
    Självklart vill jag vara med i din tävling.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Synd att det är lite långt att fara jag hade gärna viljat komma och titta.

    Men jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida i din tävling.
    Så att jag får njuta av det fina klätterstödet på nära håll.
    Jag håller tummarna allt vad jag orkar.

    Ha en riktigt fin fortsättning på veckan
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina ord och roligt att ni vill vara med i tävlingen! Jag arbetar som vikarie i skolan men hoppas på sikt att jag ska kunna ägna mig helt åt mitt företag. Nordiska trädgårdar var verkligen en upplevelse och jag siktar på att vara med nästa år igen. Då är ni välkomna till montern! Kram Anna

    SvaraRadera