tisdag 21 september 2010

Bloggtävling! Vinn ett blomstöd från Rosverkstan!

Jag tänkte lotta ut ett av mina blomstöd  ! Var med och tävla  och du  har chansen att vinna ett 160 cm högt blomstöd i rostig plåt och armeringsjärn.

Kanske har du en fin höstkruka på trappen där blomstödet skulle kunna placeras?


Gör så här om du vill vara med! :
Länka med bilden från din trädgårds eller -inredningsblogg (som en gadget) till Rosverkstans hemsida www.rosverkstan.se. Skriv vid bilden: Vinn ett blomstöd från Rosverkstan! Skicka ett mail till mig anna@rosverkstan.se där du berättar att du deltar. Utlottningen sker  31 okt men jag vill att du länkar till min hemsida senast 24 oktober för att få vara med. Bland alla som deltar i tävlingen lottar jag en vinnare som meddelas 1 nov.

Lycka till!  Vänliga hälsningar Anna

6 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Jag är med, hoppas på stoooor tur för de är helt underbara:-)
    Länkat.

    SvaraRadera
  2. Åhhhhhhh, så snyggt. Hoppas bli den lyckliga vinnaren!!
    Länkar givetvis från min sida.
    Hälsningar Carina

    SvaraRadera
  3. Vilka sköna ting, är gärna med på utlottningen.
    Har ingen sida som jag kan länka till, hoppas på turen ändå. :-))

    Bettan i Herrljunga

    SvaraRadera
  4. Så fiint! Länkar på min blogg och hoppas på lite konst på min stallbacke/ingång till stallbacke
    MVH;
    Petra

    SvaraRadera
  5. Åh så fint! Jag är med!

    Mvh Åse

    SvaraRadera